معرفی ۱۰ گجت برای شناسایی محل کلید های گم شده!
 
تکنولوژی جدید

حتما تا کنون برای شما پیش آمده که جای کلید هایتان را فراموش کنید، یا اینکه آن ها را در جایی جا بگذارید و با اینکه گم کنید! واقعا اضطراب آور است. اگر در این موارد سابقه زیادی دارید به احتمال زیاد نیاز به یک ابزار دارید تا در این راه به شما کمک کند. ما در این پست به معرفی ده گجت که به همراه نرم افزاراندرویدی یا ios کار می کنند می پردازیم که به شما در هنگام گم شدن کلید هایتان کمک می کند. علاوه بر این باید بگوییم این ابزارها صرفا برای کلید نیستند و می توانید در شناسایی هر چیزی که این گجت ها را بدان متصل کنید از آن ها استفاده کنید اما بیشتر از کلید برای این مورد استفاده می شود. با هم گجت ها را بررسی می کنیم

HipKey

 hipkey

HipKe با نرم افزاری که با هم به طور مشارکتی کار می کنند به شما کمک می کنند تا بتوانید کلید هایتان را هرجا که باشند پیدا کنید. علاوه بر این، HipKe دارای آلارم های متفاوتی است که اگر دو نمونه کلید مشابه را در فاصله ۵۰ متری بیابد به شما هشدار می دهد. آلارم ۹۰ دسی بلی HipKe یک وسیله خوب برای شماست تا بتوانید در کمترین زمان بتوانید محل کلید های گم شده ی خود را بیابید. برای این کار باید گجت HipKe را به کلید خود متصل کنید و با گوشی آیفون یا دستگاه ipad خود آن را همگام کنید. این محصول هم اکنون با قیمت حدودی ۹۰ دلار به فروش می رسد.

 

Kensington Proximo Tag

 Kensington Proximo Tag

برای زمان هایی که کلید خود را فراموش می کنید هم  کنزینگتون هم یک سورپرایز خوب دارد. بسیاری اوقات کلید را جا می گذاریم و وقتی به مقصد رسیدیم متوجه می شویم که کلید به همراه نداریم. اما گجت کنزینگتون با قیمت حدودی ۲۴ دلار یک راه بسیار خوب برای هشدار جا نهادن کلید به شمار می رود. این ابزار هم برای دستگاه های تحت ios طراحی شده است.

 

Stick-N-Find Stickers

 Stick-N-Find Stickers

ابزار Stick’N هم برای یادفتن کلید بکار می رود. بدین صورت که Stick’N با حجم باریکی که دارد به شما با نور و صدای خود کمک می کند تا بفهمید که کلیدتان را کجا جا گذاشته اید. Stick’N هم برای اندروید و هم برای ios طراحی شده است و به دلیل پشتیبانی از صوت و نور و حجم کم مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. قیمت Stick’N هم اکنون حدودا ۵۰ دلار است.

 

Cobra Tag

Cobra Tag

Cobra Tag هم یک برنامه کاملا کارا و متفاوت دو کاره است. به این صورت که شما می توانید به وسیله این برنامه هم کلید گم شده خود را بیابید و هم می توانید گوشی گم شده خود را بیابید. زمانی که دارید از Cobra Tag استفاده می کنید می توانید به راحتی نقشه جایگاه کلید گم شده خود را هم مشاهده کنید تا بتوانید زودتر بدان دسترسی پیدا کنید. Cobra Tag در پلتفرم های متفاوتی نظیر،اندروید، ios و BlackBerry با قیمت حدودی ۴۰ دلار طراحی شده و به فروش می رسد.

 

Tile

Tile

برنامه و گجت Tile یک سری واقعا کارا با کارایی متفاوت از بقیه ابزارهای کلید یاب است. با Tile شما علاوه بر اینکه می توانید با دستگاه ios خود کلید خود را بیابید می توانید با قابلیت های دیگر آن به دیگران هم کمک کنید تا کلید های گم شده خود را تنها با Tile خودتان بیابند. این دستگاه که برای سیستم های ios طراحی شده است  در زمستان با قیمت حدودی ۱۹ دلار به فروش رسیده است.

 

Zomm Wireless Leash

Zomm Wireless Leash

ابزار Zomm Wireless Leash هم یک برنامه جالب است. با استفاده از Zomm Wireless Leash نه تنها می توانید به خوبی کلید خود را بیابید و با آلارم آن راحت تر کلید را بیابید بلکه به شما کمک می کند تا توسط برچسب بلوتوثی به طور وایرلس تماس های صوتی خود را وصل کنید و صحبت کنید! این برنامه که برای بسیاری از افراد مورد استفاده ضروری قرار گرفته است برای دستگاه های اندرویدی و ios با قیمت حدودی ۷۰ دلار به فروش می رسد.

 

iFi Smart Tag

iFi Smart Tag

برنامه iFi Smart Tag به شما کمک می کند تا توسط گوشی خود به دو طریق کلید گمشده خود را بیابید. یکی از راه ها استفاده از زنگ هشدار است و دیگری هم استفاده از نقشه گوگل است که تنظیمات خاص خود را دارد. سرویس iFi Smart Tag هم اکنون برای دو پلتفرم اندروید و ios  با قیمت حدودی ۳۰ دلار به فروش می رسد.

 

BiKN

BiKN

گجت و سرویس BiKN هم نوعی کلید یاب است که کمی با روند کاری برنامه های دیگر متفاوت است. برنامه BiKN به شما کمک می کند تا در محدوده ۲۵۰۰۰۰ متر مربع کلید ها را بیابید علاوه بر این به شما کمک می کند تا اگر گوشی خود را هم گم کنید  بتوانید بفهمید که گوشی خاموش است یا اینکه به طور افقی است. این برنامه هم برای ios طراحی شده و قیمت آن حدودا از ۱۳۰ دلار شروع شده و با توجه به مدل ها افزایش می یابد.

 

Hone

Hone

ابزارHone هم برای یافتن ابزارهایی نظیر فلش است. شما می توانید با همگام سازی Hone با دستگاه خود یا جند گوشی متفاوت به راحتی گم شده خود را بیابید و در صورت پیدا شدن با سایر گوشی ها پیدا شدن مورد را به اشتراک بگذارید. Hone هم اکنون برای دستگاه های ios ای طراحی شده و با قیمت حدودی ۶۰ دلار به فروش می رسد.

 

Button TrackR

Button TrackR

این دستگاه هم با بلوتوث و gps کار می کند و موجب می شود که شما بتوانید کلید گم شده خود را به خوبی بیابید! این ابزار هم با قیمت حدودی ۲۵ دلار هم اکنون برای دستگاه های اندرویدی و ios به فروش می رسد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 374
بازدید کل : 58496
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1